Pages

Friday 20 May 2011

My xtvt with my L.O.V.E.R


xtvt @midvalley - jln2 cuci mata.
Salam..

Why i call xtvt with my LOVER ?! because i love them so much.
So difficult bila cakap aku syg 2 all of them.
Sebenarnya masa perkenalan aku dgn insan 
" LOVER " aku ni baru masuk 3bln 
tapi serius aku rasa selesa
bergaul n bersama diorg.
Rasa mcm berada dengan family aku je.
Lebih2 lagi dgn si Oney yg kepala gila2
For me now,Oney my best frenz now.
if anything prob sometime i feel
 comfortable talk to her. 
Maybe perangai aku gan dia sama kot.hehe




karok @Ampang mall
tgk gelagat giler2 diorg...


 Tapi xtvt aku akan bertambah best n fun when my love
Ms.Hot Azelina ada dgn aku.Ms.Hot aku
ni sgt ggurlz ok so sgt best klu dpt kacau dia..hehe
Dan xtvt aku bertambah giler ada si Planta bf si Oney tu.
bertambah huru hara jadinya.

No comments: