Pages

Tuesday 7 June 2011

Bila Hati berkata-kata..


Salam

Aku bukan lah pujangga yg selalu bermadah..
aku juga bukan romeo yg bisa mencuri hati sang bunga..
aku adalah aku insan biasa yg dilahirkan serba kekurangan..
tapi aku tahu dalam kekurangan aku ini dilahir serta dianugerahkan sebuah
hati yg terlalu indah pada insan yg tahu erti kasihsyg & cinta..
aku tak pernah meminta untuk dicintai atau mencari cinta...
tapi aku tahu cinta itu pasti datang kerna hati kita tahu manakah cinta hati kita...

Begitulah yg terjadi antara kita..
kau hadir dalam hatiku tanpa aku sedari atau pun cari..
tapi ia hadir dengan erti kata takdir..
takdir yg menemukan kita dan takdir juga yg mencipta cinta kita...
aku sendiri tiada jawapan kenapa aku syg & cinta tapi
yg aku tahu hati ini terlalu cinta akan kamu...
terlalu cinta & syg hingga kadangkala kesakitan yg datang buat aku rebah..
rebah dgn kesakitan yg aku sendiri tak pernah duga & tepis..

Aku cuba utk jadi yg terbaik..
aku cuba utk fahami...
tapi aku juga manusia biasa..
terasa sakit dan lemah...
maafkan aku jika aku telah menyakiti hatimu..
yang pasti aku tahu aku terlalu mencintaimu..

No comments: