Pages

Thursday 23 June 2011

Makan Besar.

Pic my lover takde coz dia sgt tkejut tgk makanan yg sgt saiz XL hehe
Salam
Dah lama x update blog kan rindu pulak kat blog. (mcm le berbulan tak updates hehe)
Tapi kali ni nk cite pasal makan je coz byk tul aku gi makan
& rajin pulak miss hot Yna aku tu snap picture.
Ok hari ni aku nak cite pasal makan malam aku bersama lovey dovey,
Planta & Oney (sweet couple aka skema ni..).
Malam tu kitorg baru balik dari ambil cik Oney balik keje so mcm biasa le
kami berempat ni adalah manusia yg boleh tahan kuat makannya lah..
So mlm tu si Planta bawa kami semua kat satu tempat makan yg mmg aku gan my lover dovey aku tak pernah pergi. Tempat tu bagi aku mmg lain dari lain le.

Nak tahu nape aku cakap lain dari yang lain, First sampai je mmg tempat tu biasa tapi
memang ramai org & memang kedai 1 malaysia .. Ke-2 kedai tu mmg takde menu
ok, Menu dia secara manual oleh bos kedai tu..mmg friendly la bos kedai tu. 
Habis semua meja customer dia singgah & berbual serta tanya ttg pendapat mereka
tentang makan kat situ dan ke-3 makanan kat situ mmg besar-besar, tak kira le
pinggan ke gelas ke makanan ke semua dlm saiz yg besar. Sebab tu aku ckp makan 
besar aku malam tu. Aku tak tahu nk pesan makan apa coz takde menu so bos 
kedai tu suruh aku gan lover dovey aku try makan Ayam Panggang with Kentang Putar.
SO tanpa tgk wajah makanan tu aku pun bsetuju je. Sekali makanan tu smpi serius
sku terkejut BESAR coz ayam tu sgt besar dan seekor (pic atas tu) yer utk aku mkn with
my lover dovey,serius mmg bersemangat dinner aku mlm tu.makan smpi tak terkata
sebab sangat kekenyangan. Oney & Planta makan ayam panggang
 juga tapi ala spice sikit.Makanan kat situ boleh tahan le tapi harga 
dia pun boleh tahan le 2 mknan we all plus
minuman kami berempat RM9+.++ yer. Mmg makan besar aku malam tu.
Lupa nak bagi tahu kedai makan tu nama William ok. :)



No comments: